Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Διπλασιασμός της αγοράς των wearables αναμένεται έως το 2021

Διπλασιασμός της αγοράς των wearables αναμένεται έως το 2021

 

Σύμφωνα με την International Data Corporation (IDC), τα πιο δημοφιλή wearables μέχρι σήμερα είναι βασικά wristbands όπως το Xiaomi Mi Band ή το Fitbit Charge. Εντούτοις, η IDC (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker) αναμένει χαμηλή μονοψήφια ανάπτυξη σε αυτή την κατηγορία καθ ‘όλη τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης.

Αντίθετα, καλύτερη πορεία αναμένουν οι αναλυτές για τα «έξυπνα» ρολόγια, οι πωλήσεις των οποίων αναμένεται να αυξηθούν από 61,5 εκατ. το 2017 σε 149,5 εκατ. το 2021, καθώς όλο και περισσότεροι περισσότεροι κατασκευαστές – πλέον και από τον χώρο της μόδας – εισέρχονται στην προϊοντική κατηγορία των smartwatches.

«Ο αγώνας για να πεισθούν οι καταναλωτές να υιοθετήσουν τα wearables όχι μόνο ως συσκευές που παρακολουθούν την υγεία και τη φυσική τους κατάσταση. Οι κατασκευαστές πρέπει να πείσουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για κάτι η χρησιμότητα του οποίου μπορεί και να μην είναι άμεσα προφανής. Αυτή είναι άλλωστε η πρόκληση» αναφέρουν οι αναλυτές. Όπως σχολιάζουν οι ίδιοι το «κλειδί» βρίσκεται στη λειτουργικότητα αυτών των συσκευών και στην καινοτομία που θα μπορέσουν να επιδείξουν. «Τα wearables του άμεσου μέλλοντος θα είναι πολύ πιο λειτουργικά και κυρίως θα είναι πολυ-λειτουργικά, καλύπτοντας με σειρά από τομείς όπως η υγεία,  η ευεξία, η επικοινωνία, η παραγωγικότητα. Αυτή η εξέλιξη θα κάνει τα σημερινά wearablesνα μοιάζουν γραφικά» εκτιμούν οι αναλυτές της IDC, υπογραμμίζοντας ότι μεγάλη κινητικότητα θα πρέπει να αναμένεται στον τομέα της «έξυπνης» ένδυσης. Οι αποστολές «έξυπνων» ρούχων παγκοσμίως θα φτάσουν τα 10,6 εκατ. μονάδες μέχρι το τέλος του 2021 με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 58,5% το διάστημα 2017-2021.

Μαζική υιοθέτηση
Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις του eMarketer, η αγορά των wearables μακράν απέχει ακόμη από το να αποκτήσει χαρακτηριστικά δομημένης και ώριμης αγοράς. Η διείσδυση παραμένει και σήμερα χαμηλή ακόμη και σε ψηφιακά ώριμες αγορές όπως αυτή των ΗΠΑ. «Οι καταναλωτές δεν έχουν ακόμη βρει έναν ικανοποιητικό λόγο για να δικαιολογήσουν το κόστος ενός smartwatch, το οποίο μπορεί μερικές φορές να κοστίσει όσο ένα smartphone» σχολιάζουν οι αναλυτές του eMarketer.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, ένα ποσοστό μικρότερο από το 20% του πληθυσμού των ΗΠΑ θα χρησιμοποιήσει μια wearable συσκευή το επόμενο έτος. Συγκεκριμένα, το eMarketer αναμένει ότι το 2018 περισσότεροι από 50 εκατομμύρια ενήλικες στις ΗΠΑ θα χρησιμοποιούν κάποιου είδους wearable συσκευής τουλάχιστον μία φορά το μήνα, που αντιπροσωπεύει το 19,6% του πληθυσμού.

 

(video) Ομιλίες – Φωτορεπορτάζ : 1ο Συνέδριο Θαλάσσιου Τουρισμού & Επαγγελματικής Αλιείας
(ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ) Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 1ου Συνεδρίου Θαλάσσιου Τουρισμού & Επαγγελματικής Αλιείας Περισσότερα από 600 άτομα, φίλοι της θάλασσας και της επαγγελματικής...

Το ka-business.gr προτείνει

Επαγγελματική Αλιεία: Το αποτύπωμά της – Συνέντευξη Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης στο ka-business.gr
Ο Αντιπεριφερειάρχης Αλιευτικής Πολιτικής, Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης  Ανδρέας Καραγιώργης μιλά στο για τις προοπτικές της επαγγελματικής αλιείας στην περιοχή,  που παράγει σχεδόν...
(Φωτορεπορτάζ) Στοργή: Επίδειξη Μόδας για καλό σκοπό
Ήταν όλοι εκεί, για καλό σκοπό και τους υποδέχτηκε με χαρά  η Πρόεδρος  κυρία Τίμη Μπακατσέλου, πλαισιωμένη από τα άοκνα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου...
«Μάχη» για τις δόσεις των στεγαστικών- Κόντρα ΥΠΟΙΚ – τραπεζών -Οι δύο προτάσεις
Σε κόντρα Σταϊκούρα - τραπεζιτών με τελικό... διαιτητή τον πρωθυπουργό εξελίσσεται η προσπάθεια της κυβέρνησης να βρει τον τρόπο για να μειωθεί η πίεση στα νοικοκυριά...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Τι προβλέπει η β’ φάση
Από την 1η Νοεμβρίου 2022 ξεκίνησε η ψηφιακή απογραφική διαδικασία του χρόνου εργασίας στο πληροφοριακό σύστημα Εργάνη ΙΙ, δηλαδή του ωραρίου απασχόλησης των εργαζομένων...
Επαγγελματική Αλιεία: Το αποτύπωμά της – Συνέντευξη Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης στο ka-business.gr
Ο Αντιπεριφερειάρχης Αλιευτικής Πολιτικής, Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης  Ανδρέας Καραγιώργης μιλά στο για τις προοπτικές της επαγγελματικής αλιείας στην περιοχή,  που παράγει σχεδόν...
(Φωτορεπορτάζ) Στοργή: Επίδειξη Μόδας για καλό σκοπό
Ήταν όλοι εκεί, για καλό σκοπό και τους υποδέχτηκε με χαρά  η Πρόεδρος  κυρία Τίμη Μπακατσέλου, πλαισιωμένη από τα άοκνα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου...