«Η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των φωτοβολταϊκών είναι η εύρεση εκείνων των χωρών – περιοχών οι οποίες χαρακτηρίζονται ή μπορούν μελλοντικά να εμφανίσουν μεγάλη ζήτηση για την ανάπτυξη έργων και ταυτόχρονα εμφανίζουν μικρή ή ελάχιστη προσφορά» επισημάνει.
Ο Burgos, σε συνέντευξή του στο PV MAGAZINE, εξηγεί ότι οι αγορές οι οποίες βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο είναι εκείνες που παρουσιάζουν μακροπρόθεσμα τις μεγαλύτερες ευκαιρίες, έμπρακτη απόδειξη του οποίοι αποτελεί η πορεία της Solarpack η οποία έχει εφαρμόσει κατά γράμμα τις υποδείξεις του Ισπανού CEO.
Όπως περιγράφει στη συνέντευξή του, η εταιρία έχοντας από το 2008 κιόλας αντιληφθεί ότι η Ευρώπη δε θα μονοπωλεί για πάντα τις φωτοβολταϊκές επενδύσεις, επεκτάθηκε στη Χιλή, από όπου ξεκίνησε να εργάζεται πάνω σε φωτοβολταϊκά έργα στη λατινική Αμερική.
Η εταιρία στην ουσία δεν είχε να αντιμετωπίσει κανέναν ανταγωνισμό καθώς οι υπόλοιπες εταιρίες παρέμεναν προσηλωμένες στην Ευρώπη, εξηγεί ο Burgos, με αποτέλεσμα να καταφέρει να εδραιώσει τη θέση της στην ευρύτερη περιοχή.