Αρχική BUSINESS Σ.Ε.Μ.Μ.Θ.: Στρατηγικό σχέδιο προβολής και προώθησης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο»

Σ.Ε.Μ.Μ.Θ.: Στρατηγικό σχέδιο προβολής και προώθησης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο»

Στην ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου δράσεων για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού μαρμάρου στο εξωτερικό, με τριετή χρονικό ορίζοντα προχώρησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης (Σ.Ε.Μ.Μ.Θ), στο πλαίσιο της πάγιας θέσης του για την ανάγκη διαμόρφωσης μιας εθνικής στρατηγικής branding και την καθιέρωση μίας ενιαίας ταυτότητας για την υποστήριξη της προώθησης των εξαγωγών του κλάδου. Η ανάπτυξη του σχεδίου πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία ICAP και την DK Marketing.

Το στρατηγικό αυτό σχέδιο αποτελεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση ανάδειξης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο» σε παγκόσμιο επίπεδο και σε αυτό περιλαμβάνονται παραδοσιακές δράσεις επικοινωνίας και προώθησης, όπως η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και επιχειρηματικές αποστολές, αλλά και εκτεταμένη χρήση νέων τεχνολογιών και καινοτόμων εργαλείων marketing, που θα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ισχυρού brand name και στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού μαρμάρου διεθνώς.

Η εκπόνηση του συγκεκριμένου σχεδίου έγινε κατόπιν συζητήσεων του ΣΕΜΜΘ με φορείς όπως το Υπουργείο Εξωτερικών και το Enterprise Greece στο πλαίσιο της προσπάθειας ενίσχυσης της εξωστρέφειας του κλάδου με την υποστήριξη κρατικών φορέων. Με στόχο την περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στον παγκόσμιο χάρτη και τη διείσδυση του κλάδου του μαρμάρου σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές, το τελικό στρατηγικό σχέδιο δράσεων για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού μαρμάρου, που επήλθε έπειτα από διαβούλευση μεταξύ των μελών του ΣΕΜΜΘ και είναι κοστολογημένο και διαστασιολογημένο από την ICAP και την DK Marketing, θα αποτελέσει τη βάση για την υποβολή προτάσεων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των δράσεων και να αποτελέσει η υλοποίησή τους μέρος μίας εθνικής στρατηγικής.

(video) ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 17ου πολυσυνεδρίου ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ – Όλες οι ομιλίες
Τις εργασίες παρακολούθησαν διαδικτυακά, μέσω live streaming  περισσότεροι από αναγνώστες του  σε όλο τον κόσμο, που διοργάνωσε το 17ο πολυσυνέδριο Καινοτομία &...

Το ka-business.gr προτείνει

Οικονομία: Μια «ανάσα» από την επενδυτική βαθμίδα η Ελλάδα
Την Παρασκευή, το Reuters ανέφερε ότι τα ελληνικά ομόλογα διαπραγματεύονται σαν να έχουν ήδη πάρει την επενδυτική βαθμίδα. Όπως εξήγησε, το αποτέλεσμα των εκλογών...
Μελέτη EY-Eurelectric: Ηλεκτρικά οχήματα το 55% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων μέχρι το 2030 – έξι προτεραιότητες
Ο ρυθμός υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε γρηγορότερα από ό,τι είχε προβλεφθεί. Παγκοσμίως, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων διπλασιάστηκαν το 2021 και σημείωσαν άλμα της...
Τράπεζα Πειραιώς: Συμβολαιακή Τραπεζική για τη στήριξη του αγροδιατροφικού τομέα
Σε δυναμικό μοχλό αγροτικής ανάπτυξης της χώρας αναδεικνύεται η Συμβολαιακή Τραπεζική, καθώς προσαρμόζεται στις ανάγκες και αξιοποιεί τις δυνατότητες όλων των εμπλεκόμενων, που δραστηριοποιούνται...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

The Speakers: ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΙΛΙΑ 1.0
Κάθε συζήτηση άνω των δύο ανθρώπων είναι ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΙΛΙΑ. Είτε θέλεις να κάνεις μια παρουσίαση είτε να επικοινωνήσεις με τους φίλους σου, τους συνεργάτες...
Οικονομία: Μια «ανάσα» από την επενδυτική βαθμίδα η Ελλάδα
Την Παρασκευή, το Reuters ανέφερε ότι τα ελληνικά ομόλογα διαπραγματεύονται σαν να έχουν ήδη πάρει την επενδυτική βαθμίδα. Όπως εξήγησε, το αποτέλεσμα των εκλογών...
Μελέτη EY-Eurelectric: Ηλεκτρικά οχήματα το 55% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων μέχρι το 2030 – έξι προτεραιότητες
Ο ρυθμός υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε γρηγορότερα από ό,τι είχε προβλεφθεί. Παγκοσμίως, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων διπλασιάστηκαν το 2021 και σημείωσαν άλμα της...