Αρχική BUSINESS Σ.Ε.Μ.Μ.Θ.: Στρατηγικό σχέδιο προβολής και προώθησης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο»

Σ.Ε.Μ.Μ.Θ.: Στρατηγικό σχέδιο προβολής και προώθησης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο»

Στην ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου δράσεων για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού μαρμάρου στο εξωτερικό, με τριετή χρονικό ορίζοντα προχώρησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης (Σ.Ε.Μ.Μ.Θ), στο πλαίσιο της πάγιας θέσης του για την ανάγκη διαμόρφωσης μιας εθνικής στρατηγικής branding και την καθιέρωση μίας ενιαίας ταυτότητας για την υποστήριξη της προώθησης των εξαγωγών του κλάδου. Η ανάπτυξη του σχεδίου πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία ICAP και την DK Marketing.

Το στρατηγικό αυτό σχέδιο αποτελεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση ανάδειξης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο» σε παγκόσμιο επίπεδο και σε αυτό περιλαμβάνονται παραδοσιακές δράσεις επικοινωνίας και προώθησης, όπως η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και επιχειρηματικές αποστολές, αλλά και εκτεταμένη χρήση νέων τεχνολογιών και καινοτόμων εργαλείων marketing, που θα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ισχυρού brand name και στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού μαρμάρου διεθνώς.

Η εκπόνηση του συγκεκριμένου σχεδίου έγινε κατόπιν συζητήσεων του ΣΕΜΜΘ με φορείς όπως το Υπουργείο Εξωτερικών και το Enterprise Greece στο πλαίσιο της προσπάθειας ενίσχυσης της εξωστρέφειας του κλάδου με την υποστήριξη κρατικών φορέων. Με στόχο την περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στον παγκόσμιο χάρτη και τη διείσδυση του κλάδου του μαρμάρου σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές, το τελικό στρατηγικό σχέδιο δράσεων για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού μαρμάρου, που επήλθε έπειτα από διαβούλευση μεταξύ των μελών του ΣΕΜΜΘ και είναι κοστολογημένο και διαστασιολογημένο από την ICAP και την DK Marketing, θα αποτελέσει τη βάση για την υποβολή προτάσεων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των δράσεων και να αποτελέσει η υλοποίησή τους μέρος μίας εθνικής στρατηγικής.

ka-business.gr: Διοργανώνει το 16ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ Σάββατο 28 Μαϊου
Μετά από 2 χρόνια με περιορισμούς λόγω κορωνοϊού, το διοργανώνει δια ζώσης το 16ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ με θέμα τις «ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ...

Το ka-business.gr προτείνει

16o ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Περιπατητική ΣΤ ξεκινώντας από την αγορά Μοδιάνο
Τις πύλες της άνοιξε η αγορά Μοδιάνο, στο πλαίσιο της διεξαγωγής του 16ου πολυσυνεδρίου ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ,  το οποίο διοργανώνεται από το και...
16ο “ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ”: Διαβάστε το Αναλυτικό Πρόγραμμα
Μετά από 2 χρόνια με περιορισμούς λόγω κορωνοϊού, το διοργανώνει δια ζώσης το 16ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ με θέμα τις «ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ...
ΠΑΣΕΒΙΠΕ: Γενική Συνέλευση στη Θεσσαλονίκη
Πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, παρουσία του Υφυπουργού Εσωτερικών, Τομέα Μακεδονίας - Θράκης κ. Σταύρου Καλαφάτη, η ετήσια Γενική Συνέλευση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανικών...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

16o ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Περιπατητική ΣΤ ξεκινώντας από την αγορά Μοδιάνο
Τις πύλες της άνοιξε η αγορά Μοδιάνο, στο πλαίσιο της διεξαγωγής του 16ου πολυσυνεδρίου ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ,  το οποίο διοργανώνεται από το και...
Θέατρο: «Φιλοκτήτης» του Σοφοκλή
  Η Μαρλέν Καμίνσκυ σκηνοθετεί τον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή σε μετάφραση του Γιώργου Μπλάνα με πρωταγωνιστές τους Τάσο Νούσια (Φιλοκτήτης), Μαρία Πρωτόπαππα (Οδυσσέας), Γιώργο Αμούτζα...
16ο “ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ”: Διαβάστε το Αναλυτικό Πρόγραμμα
Μετά από 2 χρόνια με περιορισμούς λόγω κορωνοϊού, το διοργανώνει δια ζώσης το 16ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ με θέμα τις «ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ...