Αρχική BUSINESS PwC Ελλάδας: Σχεδιασμός πλατφόρμας προβλέψεων μέσω διαδικασιών τεχνητής νοημοσύνης

PwC Ελλάδας: Σχεδιασμός πλατφόρμας προβλέψεων μέσω διαδικασιών τεχνητής νοημοσύνης

Εστιάζοντας στις προκλήσεις της αγοράς που εντατικοποιήθηκαν από την πανδημία, η PwC Ελλάδας ανακοίνωσε σήμερα ότι σχεδίασε την IFP, μια ειδική πλατφόρμα αυτοματοποίησης και δημιουργίας προβλέψεων χρονοσειρών μέσω διαδικασιών τεχνητής νοημοσύνης.

Με στόχο τη βελτιστοποίηση του επιχειρησιακού σχεδιασμού και τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων (data driven decision making). Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η πλατφόρμα απαντά στις νέες ανάγκες που αναδύονται από τη γρήγορη μετάβαση σε νέα λειτουργικά μοντέλα για τις επιχειρήσεις και τα οποία στηρίζονται σε μεθοδολογίες προηγμένων αναλύσεων (Data Analytics) μεγάλου όγκου δεδομένων (Big Data) και μαθηματικών αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence).

Η IFP εκπαιδεύεται και πραγματοποιεί προβλέψεις, επιλέγοντας τον πλέον κατάλληλο αλγόριθμο μέσα από ποικιλία απλών άλλα και σύνθετων μεθοδολογιών τόσο στατιστικής όσο και μηχανικής μάθησης (machine learning). Επιπλέον, ανιχνεύει, αναλύει και διορθώνει τυχόν ανωμαλίες δεδομένων (data anomaly detection) με κατάλληλες τιμές, χρησιμοποιώντας προηγμένες στατιστικές προσεγγίσεις. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης διαφορετικών πηγών δεδομένων, προκειμένου η πλατφόρμα να αποκτήσει ακόμα περισσότερες πληροφορίες, τις οποίες στη συνέχεια θα αξιοποιήσει για τη διαμόρφωση, διάγνωση, εκτέλεση, οπτικοποίηση και ερμηνεία των προβλέψεων. Στο τελικό στάδιο της διαδικασίας τα αποτελέσματα παρουσιάζονται μέσω ενός διαδραστικού πίνακα Business Intelligence (BI).

Ο Ιωσήφ Μπελούκας, Data & Analytics Leader της PwC Ελλάδας αναφέρει σχετικά: «Τα analytics και η τεχνητή νοημοσύνη αναδεικνύονται σε σημαντικό εργαλείο για όλες τις επιχειρήσεις καθώς εξισορροπούν τους τρεις βασικότερους παράγοντες του ψηφιακού μετασχηματισμού: την τεχνολογία, τους ανθρώπους και τις διαδικασίες. Είμαστε περήφανοι για τη δημιουργία της IFP, καθώς παρέχει στις επιχειρήσεις την ευκολία να αναπτύξουν διαδικασίες για τη μείωση του κόστους, τη διαχείριση του ρίσκου και την αύξηση του ανταγωνιστικού τους πλεονεκτήματος. Μέσα από τη δημιουργία έξυπνων ψηφιακών εφαρμογών που συνδυάζουν την κατάλληλη τεχνολογία και τις καινοτόμες μεθοδολογίες data intelligence, συμβάλλουμε στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων και την γρήγορη επίλυση καθημερινών προβλημάτων των επιχειρήσεων και των καταναλωτών»

Πηγή: iefimerida.gr

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...