Αρχική BUSINESS Ποια είναι η DOPPLER που επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες

Ποια είναι η DOPPLER που επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες

Στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών και εφαρμογών επενδύει σταθερά η βιομηχανία ανελκυστήρων DOPPLER με το βλέμμα στο μέλλον και τη διεθνή αγορά, όπως επισημαίνει στο KA-Business.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της, κ. Σταύρος Σταυρόπουλος, και την επέκταση της δραστηριότητάς της και στον ενεργειακό τομέα. Στο μεταξύ, για τη χρήση 2020 η εταιρεία που το 2019 επέστρεψε σε καθαρή κερδοφορία, προσβλέπει σε διατήρηση των περσινών εργασιών της, παρά την πανδημία του νέου κορωνοϊού.

Σε συνεργασία με το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης η εταιρεία, όπως τονίζει ο κ.Σταυρόπουλος, έχει σε εξέλιξη πρόγραμμα «Zero Energy Buildings», το οποίο αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός συστήματος της μείωσης κόστους μετατροπής ενός συμβατικού κτηρίου, σε σχεδόν μηδενικής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας κτήριο.

Φέτος, επίσης, έχει κατατεθεί αίτηση κατοχύρωσης πατέντας ενός ιδιαίτερα πρωτοποριακού θαλάμου, Ease Cabin, στον οποίον χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά πάνελ κυψέλης αλουμινίου (aluminum honeycomb panels) διπλής όψης, που εξασφαλίζουν  ελαφριά αλλά και ταυτόχρονα στιβαρή κατασκευή. Το πιο σημαντικό όμως είναι η δυνατότητα εύκολης αντιστροφής των πάνελ, με το έξω να γίνεται μέσα, ώστε σε περίπτωση φθοράς στο εσωτερικό να χρησιμοποιείται το ίδιο πάνελ χωρίς να απαιτείται υψηλού κόστους και χρονοβόρα επέμβαση, όπως στους συνήθεις θαλάμους που τώρα χρησιμοποιούνται.

Στους επόμενους στόχους της εταιρείας περιλαμβάνεται η ανάπτυξη ρομποτικών συστημάτων. Το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης (RnD), επανδρωμένο με ιδιαίτερα καταρτισμένους και έμπειρους μηχανικούς, ερευνά, αναπτύσσει και πιστοποιεί νέα μοντέλα ανελκυστήρων, ενώ ταυτόχρονα προωθούνται και άλλα συναφή προϊόντα όπως αυτόματα συστήματα parking και κυλιόμενες σκάλες.

Πολύ πρόσφατα  η εταιρεία ολοκλήρωσε επένδυση 400.000 ευρώ σε νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, ενώ επίσης υλοποιεί πρόγραμμα 100.000 ευρώ για την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειάς της – είναι ήδη κατά 95% εξαγωγική – και επιχειρεί πλέον να εισάγει τα προϊόντα της και στις ΗΠΑ. Η παραγωγική της δυναμικότητα ανέρχεται στους 1.500-2.000 ανελκυστήρες τον χρόνο και έχει παρουσία σε περισσότερες από 67 χώρες, έχοντας καταφέρει να κάνει το brand της γνωστό παγκοσμίως. Μέχρι σήμερα κύριες αγορές-πελάτες της βρίσκονται στην Ευρώπη, τα Βαλκάνια, τις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική.

Η πυρκαγιά του Σεπτεμβρίου του 2017 δεν είχε προξενήσει ζημιές στους χώρους παραγωγής, αλλά είχε προκαλέσει ολοκληρωτική καταστροφή  στις κεντρικές αποθήκες ετοίμων προϊόντων και πρώτων υλών. Όλα αυτά όμως είναι παρελθόν για την εταιρεία, που στη χρήση 2019 αύξησε τον κύκλο εργασιών της κατά 1,62 εκατ.ευρώ, φτάνοντας τα 17,325 εκατ.ευρώ, έναντι 15,692 εκατ.ευρώ το 2018, με προ φόρων κέρδη 291.100 ευρώ, έναντι ζημιών 807.166 ευρώ στην προηγούμενη χρήση και αύξηση της λειτουργικής της κερδοφορίας σε 2,081 εκατ.ευρώ από τα 428.673 ευρώ του 2018.

Η DOPPLER ιδρύθηκε το Φεβρουάριο του 2000 από μία ομάδα μηχανικών ανελκυστήρων με άριστη κατάρτιση, εμπειρία στην ελληνική και διεθνή αγορά, όραμα και μεράκι. Η εταιρία είναι εγκατεστημένη στο Βιομηχανικό Πάρκο Πολυκάστρου, στο Κιλκίς, όπου λειτουργούν τα κεντρικά γραφεία και οι ιδιόκτητες βιομηχανικές εγκαταστάσεις, σε συνολική επιφάνεια 11.000 τ.μ.

 

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...