Στόχος της επαναπροκήρυξης θα είναι αφενός να μπουν στο παιχνίδι νέοι παίκτες (σσ: ακούγεται ότι “παίζουν” δυνατά οι Κινέζοι, καθώς και αυτόνομα η αμερικανική Watco), αφετέρου να ενταχθούν πιθανότατα και άλλα περιουσιακά στοιχεία που θα κάνουν πιο ελκυστική την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στο νέο διαγωνισμό θα μπορούσε για παράδειγμα ο προτιμητέος επενδυτής να αναλάβει και τη συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής, κάτι που σήμερα δεν διαθέτει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά μια άλλη θυγατρική του ομίλου, η ΕΡΓΟΣΕ.
Υπό τη μόνιμη πάντως απειλή της Κομισιόν για ανάκτηση παράνομων κρατικών ενισχύσεων ύψους 750 εκατ. ευρώ, εφόσον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραμείνει στο Δημόσιο, η επαναπροκύρηξη του διαγωνισμού αποτελεί μονόδρομο, αλλά ταυτόχρονα βολεύει και το ΤΑΙΠΕΔ. Κι αυτό ακριβώς επειδή ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί εσχάτως από αρκετούς νέους παίκτες, που διαδικαστικά δεν μπορούσαν να μπουν αυτή στη στιγμή στο διαγωνισμό.
“Ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπάρχει και από άλλες πλευρές. Διαδικαστικά δεν μπορούν να μπουν αυτή τη στιγμή στον διαγωνισμό, εξαιτίας των κανόνων, καθώς είμαστε στη δεύτερη φάση και δεν μπορούμε να αλλάξουμε τους συμμετέχοντες”, είχε δηλώσει ο ίδιος ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας κατά τη πρώτη επίσημη παρουσίαση της πορείας του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων το Δεκέμβριο. “Αν αυτός ο διαγωνισμός κηρυχθεί άγονος, τότε θα πρέπει να επαναληφθεί πάρα πολύ γρήγορα”, είχε προσθέσει.
Πηγή: http://www.tanea.gr/news/economy/article/5329888/nayagio-gia-to-diagwnismo-idiwtikopoihshs-ths-trainose-prokhryssetai-amesa-neos/