Αρχική BUSINESS Νέα Μια Coca Cola για τη Θεσσαλονίκη

Μια Coca Cola για τη Θεσσαλονίκη

 

 

Ακολουθώντας το QR code που θα βρείτε στο συλλεκτικό μπουκάλι, μπαίνετε στο www.verymacedonia.com, και ένας πλούσιος τουριστικός οδηγός ξεδιπλώνετε μπροστά σας, γεμάτος προτάσεις για τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή.

Μουσική, τέχνες, γεύσεις και πολύχρωμες εικόνες, συνθέτουν μια ξεχωριστή πόλη, όπου το παλιό συναντά το νέο, συνδυάζοντας την ιστορία με την εξέλιξη και τη γνώση με τη δημιουργικότητα. Ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, ο ιστορικός Πύργος ΟΤΕ, είναι κάποια από τα στοιχεία που κοσμούν το συλλεκτικό μπουκάλι της Coca-Cola και αναδεικνύουν την κληρονομιά της Θεσσαλονίκης.   

Το WOAH, η αγαπημένη εφαρμογή της Coca-Cola, ετοιμάζει τον πιο awesome καλοκαιρινό διαγωνισμό και μας προσκαλεί να ανεβάσουμε τη δική μας φωτογραφία με το συλλεκτικό μπουκάλι για να μπούμε στην κλήρωση για μοναδικά καλοκαιρινά αντικείμενα.

Η  Coca Cola   αναδεικνύει τη Θεσσαλονίκη με το πρόγραμμα Zero Waste. 

Tη Θεσσαλονίκη και τον κεντρικό Δήμο επέλεξε η Coca Cola  για να την αναδείξει πρώτη πόλη στην Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά, στο πρωτοπόρο, πολύπλευρο πρόγραμμα κοινωνικής εταιρικής ευθύνης που ξεκινάει για την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία, κάτω από τον τίτλο «Zero Waste».

 

Για το «Zero Waste» η επιλογή του Δήμου Θεσσαλονίκης, δεν ήταν τυχαία αλλά προέκυψε από τις καλές επιδόσεις που έχει ο κεντρικός Δήμος στην ανακύκλωση, καθώς επιτυγχάνει διπλάσια ποσοστά στην ανακύκλωση, συνολικά, των απορριμμάτων, από το μέσο όρο της χώρας, η οποία βρίσκεται μόλις στο 7%. Η Θεσσαλονίκη λοιπόν, ξεπερνάει το 14% στην ανακύκλωση των απορριμμάτων και επιπλέον, έχει αναπτύξει μία ξεχωριστή σχέση και συνεργασία με την Coca Cola , στο πλαίσιο του προγράμματος «Θεσσαλονίκη Πρωτεύουσα Ιδεών & Δράσεων».

 

Όπως είπε ο γενικός διευθυντής της Coca Cola  κ. Γιάννης Παπαχρήστου, η Coca Cola Hellenic που επί τέσσερα συναπτά έτη βραβεύεται από τον Dow Jones Sustainability Index για την καινοτομικότητά της σε ότι αφορά την αειφορία και την κυκλική οικονομία, έχει ήδη στενή συνεργασία με τη Θεσσαλονίκη, στα προγράμματα για την εκπαίδευση των νέων με το Youth Empowered, ενώ έχει στο χώρο της εκπαίδευσης επενδύει ως σήμερα 1,5 εκατ.ευρώ για ανακαινίσεις 14 σχολείων με σκοπό μέχρι το 2020 να έχει ανακαινίσει 20 σχολεία σε Θεσσαλονίκη και Μακεδονία.

 

«Ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε στη Θεσσαλονίκη», τόνισε ο κ. Παπαχρήστου, λέγοντας ότι η Νο1 μη αλκοολούχων αναψυκτικών στη χώρα και η οποία συνεισφέρει το 0,5 του ελληνικού ΑΕΠ, έχει τέσσερα εργοστάσια, απασχολεί 1.500 εργαζομένους από τους οποίους οι 230 είναι στη Βόρεια Ελλάδα, έχει 4.500 προμηθευτές, εξάγει σε 11 χώρες ενώ για κάθε μία θέση εργασίας της δημιουργούνται άλλες 11 από συνεργάτες της και προμηθευτές.

Στόχος της Coca Cola είναι, όπως είπε η κ. Σίσσυ Ηλιοπούλου, διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, ως το 2030 το 50% των συσκευασιών της εταιρείας να προέρχεται από ανακυκλωμένα υλικά όπως επίσης, να ανακυκλώνεται το 100% των συσκευασιών προϊόντων που τοποθετεί στην αγορά.

 

Το Πρόγραμμα Θεσσαλονίκης και το Zero Waste

Το Πρόγραμμα για τη Θεσσαλονίκη, έχει τρεις πυλώνες: 1) Περιβάλλον και Κυκλική Οικονομία 2) Νέοι και Γυναίκες 3) Εμπορική και Τουριστική Ανάπτυξη.

 

-Για τους Νέους και τις Γυναίκες, θα συνεχιστούν τα προγράμματα «Υοuth Empowered» και «Counting Stars».

 

-Για την Εμπορική και Τουριστική Ανάπτυξη, η Coca Cola φέτος θα συμμετάσχει στην 83η ΔΕΘ, στο πλαίσιο και της συμμετοχής των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας, «σαν πολυεθνική εταιρεία αλλά με ελληνική ψυχή», μάλιστα με ένα pop up store με συλλεκτικά αντικείμενα της Coca Cola, που θα πωλούνται και τα έσοδα θα διατεθούν για την ενίσχυση του προγράμματος Θεσσαλονίκης.

 

Στο ίδιο αυτό πλαίσιο, η Coca Cola θα αφιερώσει στην πόλη ένα μπουκάλι εμπνευσμένο από τη Θεσσαλονίκη, με σκοπό την τουριστική της προώθηση.

Παράλληλα ξεκινούν και δράσεις για το περιβάλλον και την κυκλική οικονομία, με τελικό στόχο ο Δήμος Θεσσαλονίκης μέσω της ανακύκλωσης και της κομποστοποίησης να οδηγεί πολύ λιγότερα προϊόντα στις χωματερες.

 

Το πρόγραμμα αρχίζει εντός του 2018 με την εκπόνηση ενός Σχεδίου Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης, το πρώτο ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης στη χώρα μας, που ουσιαστικά θα αποτελεί μία οδική χάρτα για ενέργειες και παρεμβάσεις.

 

Επίσης, στο σχεδιασμό είναι ένα πρόγραμμα για την ανακύκλωση (χαρτί, γυαλί, αλουμίνιο και πλαστικό) σε όλο το παραλιακό μέτωπο.

 

Το πρωτοπόρο «Print Your City», μία πατενταρισμένη μέθοδος δύο Ελλήνων αρχιτεκτόνων- του Πάνου Σακκά και της Φωτεινής Σετάκη- με την οποία πλαστικά απορρίμματα, μέσω 3D εκτύπωσης, θα μετατρέπονται σε αστικά έπιπλα και αντικείμενα για την πόλη.

 

Το πλέγμα των δράσεων, συμπληρώνεται από τη λειτουργία ενός Διαδραστικού Κέντρου Ανακύκλωσης, Κυκλικής Οικονομίας και Ενημέρωσης, το οποίο θα είναι και η καρδιά του «Print Your City».

 

Το λόγο πήραν τόσο ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρης, όσο και ο Περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας κ. Τζιτζικώστας, που εξήραν τις πρωτοβουλίες της Coca Cola  και την συνεργασία μαζί της.

 

Ο κ. Μπουτάρης υπογράμμισε την εκπαιδευτική διάσταση του «Zero Waste», αλλά υποστήριξε πως για να υπάρξουν αποτελέσματα θα πρέπει να περάσουμε και στην επιβολή προστίμων για όσους ρυπαίνουν το περιβάλλον. Επίσης αναφέρθηκε στο στόχο της Κοινοτικής Οδηγίας για ανακύκλωση του 50% των απορριμμάτων μέχρι το 2020, στόχος δύσκολα επιτεύξιμος, γιατί είναι δύσκολη και η διαχείριση των απορριμμάτων, εξαιτίας και της στάσης πολλών πολιτών.

 

Για την εξαιρετική συνεργασία με την Coca Cola  μίλησε ο κ. Τζιτζικώστας, κάνοντας αναφορά στην πολύ έξυπνη ιδέα της φιάλης που είναι αφιερωμένη στη Θεσσαλονίκη, μία πρωτοβουλία που ενισχύει την πόλη αλλά και την Μακεδονία σε περίοδο που το χρειάζεται ιδιαίτερα, αφού από το qr code πάνω της, θα γίνεται αυτομάτως η μεταφορά στο site της Περιφέρειας.

 

Για το «Zero Waste» και το Σχέδιο Πρόληψης μίλησε επίσης ο πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης κ. Φίλιππος Κυρκίτσος, ενώ ο κ. Σακκάς έδωσε λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργήσει το «Print Your City».

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...