Αρχική BUSINESS Νέα Χρηματοδοτικές ευκαιρίες για την αρτοποιία-ζαχαροπλαστική στην 7η ARTOZYMA

Χρηματοδοτικές ευκαιρίες για την αρτοποιία-ζαχαροπλαστική στην 7η ARTOZYMA

Η ARTOZYMA πραγματοποιείται σε κομβικό χρονικά σημείο, καθώς πριν από λίγες ημέρες προκηρύχθηκε το νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για την αναβάθμιση πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων και την ανάπτυξη τους σε νέες αγορές.

 

Στο πλαίσιο αυτό, ενισχύονται και δράσεις επιχειρήσεων με αντικείμενο τους τομείς της αρτοποιίας και των ειδών ζαχαροπλαστικής.

 

Στην έκθεση θα είναι παρούσες επιχειρήσεις, που κατασκευάζουν ή εμπορεύονται εξοπλισμό, ο οποίος απευθύνεται σε επιχειρήσεις αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής και έτσι αποκτά επιπρόσθετο ενδιαφέρον η επίσκεψη στην ARTOZYMA.

 

Ήδη, προγραμματίζονται ομαδικές επισκέψεις στην έκθεση από όλη την Ελλάδα και Βαλκανικές χώρες, καθώς επιδιώκεται οι εγχώριες επιχειρήσεις αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής να ανοίξουν διαύλους συνεργασίας με γειτονικά κράτη.

 

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα υλοποιηθεί το 2ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού.

 

Οι στόχοι της διοργάνωσης του 2ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ψωμιού συνοψίζονται στην προβολή και αναβάθμιση της τέχνης του «ζυμαριού και του πλάθειν», στην παρουσίαση των παραδοσιακών και σύγχρονων δυνατοτήτων της δημιουργίας αρτοσκευασμάτων στο φούρνο, στη δημιουργία μίας Εθνικής Ομάδας Αρτοποιίας κα.

 

Εκτός από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού κατά τη διάρκεια της ARTOZYMA θα πραγματοποιηθεί και ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνολόγων Τροφίμων με θέμα: «Τεχνολογία- Καινοτομία στην Αρτοποιία και τη Ζαχαροπλαστική», ενώ η έκθεση θα φιλοξενήσει και την ετήσια συγκέντρωση των προέδρων των Σωματείων Αρτοποιών Ελλάδος. Επιπλέον, αναμένεται η υλοποίηση και άλλων εκδηλώσεων με αντικείμενο το κομμάτι της ζαχαροπλαστικής.

 

Να σημειωθεί ότι η ARTOZYMA διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-Helexpo, υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος και με την υποστήριξη της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης και του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης «Προφήτης Ηλίας».

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...