Με τη βοήθεια ειδικών της βιομηχανίας η Ford δημιούργησε ένα προηγμένο κάθισμα που αυξάνει την εργονομική άνεση για τους εργαζομένους της στη γραμμή παραγωγής των Ευρωπαϊκών εργοστασίων της Με το αιωρούμενο κάθισμα «Happy Seat» οι εργαζόμενοι δεν χρειάζεται να γονατίζουν ή να σκύβουν διπλώνοντας το σώμα τους για να τοποθετήσουν τα εξαρτήματα στο αυτοκίνητο.
Η βελτιωμένη εργονομία συντελεί στη μείωση χρόνιων τραυματισμών και στην ελαχιστοποίηση των δαπανών υγείας, δεδομένης της γήρανσης του Ευρωπαϊκού πληθυσμού και των πρόσφατων αυξήσεων των ορίων συνταξιοδότησης σε μερικές χώρες.
Έχοντας να αντιμετωπίσει ζητήματα όπως η γήρανση του εργατικού δυναμικού της και οι φυσικές επιπτώσεις των πολλών χρόνων εργασίας στη γραμμή παραγωγής, η Ford συγκρότησε μία ομάδα από επαγγελματίες γιατρούς, ειδικούς της παραγωγής, ομάδες εργασίας και εκπροσώπους ατόμων με ειδικές ανάγκες προκειμένου να βελτιώσει την εργονομία, ασφάλεια και παραγωγικότητα στα εργοστάσιά της.
Έτσι «γεννήθηκε» το Happy Seat . Πρόκειται για ένα ευρηματικό περιστρεφόμενο κάθισμα το οποίο στερεώνεται σε μία ανάρτηση με βραχίονα και επιτρέπει στους εργαζόμενους να συναρμολογούν αυτοκίνητα σε καθιστή θέση, στη γραμμή παραγωγής. Το κάθισμα κυριολεκτικά «γλιστρά» μέσα στο αυτοκίνητο και ο εργαζόμενος τοποθετεί π.χ. τα πεντάλ, καθιστός και χωρίς να σκύβει.
Το πρώτο Happy Seat χρησιμοποιήθηκε για την τοποθέτηση ενσύρματων κεραιών οροφής στο εργοστάσιο του Genk (Βέλγιο) το 1998 και ακολούθησε το εργοστάσιο της Κολωνίας το 2002. Σήμερα, τέτοια καθίσματα χρησιμοποιούνται επίσης στη Βαλένθια (Ισπανία) και το Σαρλουά (Γερμανία).
Πηγή: onsports.gr