Αρχική BUSINESS Lidl Ελλάς-HOPEgenesis: Αγώνας για την ενδυνάμωση των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον

Lidl Ελλάς-HOPEgenesis: Αγώνας για την ενδυνάμωση των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον

H Lidl Ελλάς, πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί, ενώνει δυνάμεις με τη HOPEgenesis, συνεχίζοντας τον δρόμο που έχει ήδη χαράξει, προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους.

Οι δύο εταιρείες προχωρούν στην εκπόνηση επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Με τη συνεργασία αυτή υπογραμμίζεται η επιθυμία της να συμβάλει ενεργά στην προώθηση των γυναικών στην εργασία, την οποία η εταιρεία τοποθετεί τόσο στις εταιρικές της αρχές, όσο και στον κώδικα δεοντολογίας της.

Βασικό ζητούμενο της συγκεκριμένης έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που διευκολύνουν ή «εμποδίζουν» τις γυναίκες να κάνουν παιδί ή παιδιά στη χώρα μας σήμερα και μάλιστα τις εργαζόμενες γυναίκες που ζουν εντός του αστικού ιστού, με έμφαση στις προτεραιότητες και τις ανάγκες που οι ίδιες θέτουν προκειμένου να τεκνοποιήσουν ή/και να συνεχίζουν να τεκνοποιούν. Στο πλαίσιο αυτό, τη διερεύνηση ενδιαφέρουν και οι στάσεις και αντιλήψεις των γυναικών γενικότερα και των μητέρων ειδικότερα, αναφορικά με τη «βοήθεια» που μπορεί να τους προσφερθεί από την πολιτεία κατά τη βρεφική και πρώιμη παιδική ηλικία των παιδιών τους.

Ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης του ερωτηματολογίου ανέρχεται μόλις σε 10 λεπτά, ενώ είναι ανώνυμο, διασφαλίζοντας τους κανόνες ηθικής δεοντολογίας της έρευνας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Η συμμετοχή στην έρευνα γίνεται διαδικτυακά ακολουθώντας τον σύνδεσμο εδώ.

Σε συνέχεια της έρευνας και των αποτελεσμάτων της, η συνεργασία θα επισφραγιστεί, τον Οκτώβριο, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης, με θέμα: «Γυναίκα – Καριέρα – Οικογένεια». Η καμπάνια θα εστιάζει στην προβολή γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Μέσα από τη διεξαγωγή της καμπάνιας, σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα αφήγημα που θα προβάλει Ελληνίδες γυναίκες καταξιωμένες στον χώρο τους, που έχουν συνδυάσει με επιτυχία καριέρα και οικογένεια, που προέρχονται από διάφορους χώρους, της επιστήμης, της πολιτικής, του αθλητισμού, της δημοσιογραφίας και του επιχειρείν.

Η Lidl Ελλάς υπέγραψε πριν από έναν χρόνο τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων, ενώ έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

(video) Ομιλίες – Φωτορεπορτάζ : 1ο Συνέδριο Θαλάσσιου Τουρισμού & Επαγγελματικής Αλιείας
(ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ) Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 1ου Συνεδρίου Θαλάσσιου Τουρισμού & Επαγγελματικής Αλιείας Περισσότερα από 600 άτομα, φίλοι της θάλασσας και της...

Το ka-business.gr προτείνει

Ρεύμα: νέα πτώση στις χρεώσεις τον Δεκέμβρη
Νέα πτώση στις χρεώσεις του ρεύματος θα δουν οι καταναλωτές μετά τις τιμές που ανακοίνωσαν οι πάροχοι για τον Δεκέμβρη και οι οποίες κινούνται...
Time Out: Μοναδικές γιορτές στο ΗΥΑΤΤ REGENCY Θεσσαλονίκη
Το Hyatt Regency Thessaloniki υποδέχεται τις γιορτές με ένα σκηνικό μαγικό, γεμάτο πολυτέλεια, ζεστασιά και εορταστική διάθεση και καλωσορίζει τους επισκέπτες του με ένα...
ΕΝΠΕ: Νέο ΕΣΠΑ – Ταμείο Ανάκαμψης και Ψηφιακή Μετάβαση οι προτεραιότητες των Περιφερειών της Ελλάδας
Την κεντρική εισήγηση στην έναρξη του ετήσιου τακτικού συνεδρίου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), στη Ρόδο, πραγματοποίησε ο Πρόεδρος της ΕΝΠΕ, Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ρεύμα: νέα πτώση στις χρεώσεις τον Δεκέμβρη
Νέα πτώση στις χρεώσεις του ρεύματος θα δουν οι καταναλωτές μετά τις τιμές που ανακοίνωσαν οι πάροχοι για τον Δεκέμβρη και οι οποίες κινούνται...
Βιωματικό Σεμινάριο Αυτοβελτίωσης: «Μαζί Δημιουργούμε Μια Νέα Ζωή»
Το Sold Out Κορυφαίο Βιωματικό Σεμινάριο Αυτοβελτίωσης «Μαζί Δημιουργούμε Μια Νέα Ζωή» συνδιοργάνωσαν ο Επιχειρηματίας Αλέξιος Βανδώρος με τη Σύμβουλο Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων Χριστίνα Τζελέπογλου . Συμμετείχαν πάνω...
Τράπεζα Πειραιώς: Το κοινωνικό πρόσωπο της καινοτομίας για τα ΑμεΑ
Η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση,  ένα διευρυμένο καινοτόμο πλαίσιο δράσεων και πρωτοβουλιών ειδικά σχεδιασμένων για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την...