Αρχική BUSINESS Lidl Ελλάς-HOPEgenesis: Αγώνας για την ενδυνάμωση των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον

Lidl Ελλάς-HOPEgenesis: Αγώνας για την ενδυνάμωση των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον

H Lidl Ελλάς, πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί, ενώνει δυνάμεις με τη HOPEgenesis, συνεχίζοντας τον δρόμο που έχει ήδη χαράξει, προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους.

Οι δύο εταιρείες προχωρούν στην εκπόνηση επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Με τη συνεργασία αυτή υπογραμμίζεται η επιθυμία της να συμβάλει ενεργά στην προώθηση των γυναικών στην εργασία, την οποία η εταιρεία τοποθετεί τόσο στις εταιρικές της αρχές, όσο και στον κώδικα δεοντολογίας της.

Βασικό ζητούμενο της συγκεκριμένης έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που διευκολύνουν ή «εμποδίζουν» τις γυναίκες να κάνουν παιδί ή παιδιά στη χώρα μας σήμερα και μάλιστα τις εργαζόμενες γυναίκες που ζουν εντός του αστικού ιστού, με έμφαση στις προτεραιότητες και τις ανάγκες που οι ίδιες θέτουν προκειμένου να τεκνοποιήσουν ή/και να συνεχίζουν να τεκνοποιούν. Στο πλαίσιο αυτό, τη διερεύνηση ενδιαφέρουν και οι στάσεις και αντιλήψεις των γυναικών γενικότερα και των μητέρων ειδικότερα, αναφορικά με τη «βοήθεια» που μπορεί να τους προσφερθεί από την πολιτεία κατά τη βρεφική και πρώιμη παιδική ηλικία των παιδιών τους.

Ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης του ερωτηματολογίου ανέρχεται μόλις σε 10 λεπτά, ενώ είναι ανώνυμο, διασφαλίζοντας τους κανόνες ηθικής δεοντολογίας της έρευνας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Η συμμετοχή στην έρευνα γίνεται διαδικτυακά ακολουθώντας τον σύνδεσμο εδώ.

Σε συνέχεια της έρευνας και των αποτελεσμάτων της, η συνεργασία θα επισφραγιστεί, τον Οκτώβριο, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης, με θέμα: «Γυναίκα – Καριέρα – Οικογένεια». Η καμπάνια θα εστιάζει στην προβολή γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Μέσα από τη διεξαγωγή της καμπάνιας, σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα αφήγημα που θα προβάλει Ελληνίδες γυναίκες καταξιωμένες στον χώρο τους, που έχουν συνδυάσει με επιτυχία καριέρα και οικογένεια, που προέρχονται από διάφορους χώρους, της επιστήμης, της πολιτικής, του αθλητισμού, της δημοσιογραφίας και του επιχειρείν.

Η Lidl Ελλάς υπέγραψε πριν από έναν χρόνο τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων, ενώ έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

ΠΟΞ: Απογοητευτικά τα στοιχεία για την πληρότητα των ξενοδοχείων ενόψει Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με την τουριστική κίνηση των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος, δήλωσε...
SAP: Ο καθένας μπορεί πλέον να γίνει developer
H SAP ανακοινώνει νέα εργαλεία για ιδιώτες και επαγγελματίες developer, ενσωματωμένη Τεχνητή Νοημοσύνη και δωρεάν εκπαιδευτικά προγράμματα Η SAP ανακοίνωσε στο πλαίσιο του φετινού SAP®...
Νίκος Ανδρουλάκης: «Το ΠΑΣΟΚ απόψε επιστρέφει, δεσμεύομαι για πολιτική αυτονομία και ανανέωση»
Στις πρώτες του δηλώσεις, μετά τον πρώτο γύρο των εκλογών του ΚΙΝΑΛ, προέβη ο Νίκος Ανδρουλάκης από τη Χ. Τρικούπη, δηλώνοντας ότι επιστρέφει το...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΠΟΞ: Απογοητευτικά τα στοιχεία για την πληρότητα των ξενοδοχείων ενόψει Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με την τουριστική κίνηση των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος, δήλωσε...
SAP: Ο καθένας μπορεί πλέον να γίνει developer
H SAP ανακοινώνει νέα εργαλεία για ιδιώτες και επαγγελματίες developer, ενσωματωμένη Τεχνητή Νοημοσύνη και δωρεάν εκπαιδευτικά προγράμματα Η SAP ανακοίνωσε στο πλαίσιο του φετινού SAP®...
ΚΘΒΕ: «Η Δολοφονία του Μαρά» επιστρέφει από τις 8 Δεκεμβρίου
Η συγκλονιστική παράσταση «Η Δολοφονία του Μαρά» που ενθουσίασε το κοινό από την πρεμιέρα της, επιστρέφει δυναμικά στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών. Μετά από...