Αρχική BUSINESS ΕΣΘ: Διαμαρτυρία για πρακτική πωλήσεων μέσω έκδοσης τιμολογίου

ΕΣΘ: Διαμαρτυρία για πρακτική πωλήσεων μέσω έκδοσης τιμολογίου

Επιστολή διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Ανάπτυξης έστειλε ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, λόγω της αθέμιτης πρακτικής που ακολουθούν γνωστές αλυσίδες καταστημάτων, οι οποίες εκμεταλλευόμενες «παράθυρο» που υπάρχει για τις δια ζώσης αγορές, αυξάνουν τις πωλήσεις τους εις βάρος χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα πολλές επιχειρήσεις εξασφάλισαν το δικαίωμα να πωλούν προϊόντα χονδρικής, νόμιμα, με φυσική παρουσία του πελάτη στα καταστήματα, καθώς η δυνατότητα διανομής προϊόντων μέσω courier έχει φτάσει στο έπακρο.

Ωστόσο με αυτόν τον τρόπο, διαθέτουν και άλλα προϊόντα, καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιούν πωλήσεις χονδρικής με τιμολόγιο. Δηλαδή,  για παράδειγμα, οι εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματίες μπορούν να αγοράσουν μια ηλεκτρική συσκευή ή είδη γραφείου ή έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, εργαλεία που είναι «απαραίτητα για τη δουλειά» μέσα από ένα κατάστημα χονδρικής πώλησης τέτοιων ειδών. Αρκεί να ζητήσουν την έκδοση τιμολογίου και όχι απόδειξης.

Επομένως, πολλοί έμποροι με διπλούς ΚΑΔ, (δηλαδή και χονδρικής και λιανικής πώλησης) εξυπηρετούν τους επαγγελματίες πελάτες τους, οι οποίοι ψωνίζουν κανονικά και με τον νόμο από το φυσικό κατάστημα, και όχι από το e-shop, με έκδοση τιμολογίου αντί απόδειξης.

Εν κατακλείδι, ζημιωμένοι βγαίνουν χιλιάδες μικρομεσαίοι επαγγελματίες οι οποίοι ασκούν αποκλειστικά λιανικό εμπόριο, καθώς τα δικά τους ταμεία παραμένουν άδεια με τα λειτουργικά έξοδα να τρέχουν, ενώ από την άλλη, ακόμη κι αν ανοίξουν, θα έχουν χάσει μεγάλο μέρος πωλήσεων, τις οποίες θα έχει «κερδίσει» το χονδρικό εμπόριο.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης επισημαίνει στην επιστολή του ότι την πρακτική των μεγάλων αλυσίδων μπορεί να την ακολουθήσει άμεσα και η μικρομεσαία επιχείρηση λιανεμπορίου, καθώς είναι ζήτημα ωρών το να μπορέσει να αποκτήσει και η ίδια, τη δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου, γεγονός που θα προκαλέσει το άνοιγμα της αγοράς, με πλάγιο τρόπο, παρά τους περιοριστικούς όρους.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης ζητά την άμεση έκδοση Υπουργικής Απόφασης στην οποία να αναφέρεται ρητά ότι η πώληση με τιμολόγιο θα γίνεται αποκλειστικά σε πελάτες χονδρικής, οι οποίοι μεταπωλούν τα αγορασθέντα προϊόντα.

 

Το λιανικό εμπόριο της Ελλάδας πειθάρχησε στις εντολές της Κυβέρνησης προς όφελος της κοινωνίας, όμως με τη συγκεκριμένη πρακτική των πολυκαταστημάτων, κινδυνεύουμε να δημιουργήσουμε τρίτο κύμα lockdown, διότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν θα παρακολουθήσουν για μια ακόμη φορά τις πολυεθνικές και τις αλυσίδες να καταστρατηγούν τους νόμους στη Ελλάδα. Θα ακολουθήσουν την ίδια τακτική με αυτές.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΟΣΜΗΜΑ: Ο Πρόεδρος της ΠΟΒΑΚΩ Πέτρος Καλπακίδης στο web tv του ka-business.gr
Ο λαμπερός κόσμος της «KOSMIMA» άνοιξε τις πύλες του στο περίπτερο 6 του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης και φέρνει κοντά τους σημαντικότερους εκπροσώπους του...
Αυτές είναι οι πέντε προκλήσεις για τις ευρωπαϊκές τράπεζες
Ο τραπεζικός κλάδος είναι έτοιμος να ηγηθεί της οικονομικής ανάκαμψης στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα συμπεράσματα του European Banking Report 2021, που εκπόνησε η...
Facebook: Αλλάζει όνομα?
Ο επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Μαρκ Ζάκερμπεργκ προγραμματίζει να μιλήσει για την αλλαγή ονόματος στην ετήσια εκδήλωση «Connect» της εταιρείας στις

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΟΣΜΗΜΑ: Ο Πρόεδρος της ΠΟΒΑΚΩ Πέτρος Καλπακίδης στο web tv του ka-business.gr
Ο λαμπερός κόσμος της «KOSMIMA» άνοιξε τις πύλες του στο περίπτερο 6 του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης και φέρνει κοντά τους σημαντικότερους εκπροσώπους του...
Αυτές είναι οι πέντε προκλήσεις για τις ευρωπαϊκές τράπεζες
Ο τραπεζικός κλάδος είναι έτοιμος να ηγηθεί της οικονομικής ανάκαμψης στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα συμπεράσματα του European Banking Report 2021, που εκπόνησε η...
Facebook: Αλλάζει όνομα?
Ο επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Μαρκ Ζάκερμπεργκ προγραμματίζει να μιλήσει για την αλλαγή ονόματος στην ετήσια εκδήλωση «Connect» της εταιρείας στις