Αρχική BUSINESS Νέα Έρευνα προγράμματος together: «Ακούμε τους νέους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης»

Έρευνα προγράμματος together: «Ακούμε τους νέους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης»

Η  έρευνας της σε συνεργασία με την εταιρεία ΤΙΤΑΝ και το φορέα καινοτομίας Youthnest στόχευσε στις ανάγκες των νέων επαγγελματιών στη Θεσσαλονίκη και τα θέλω τους.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πρωτοβουλίας together που σκοπό έχει να ενισχύσει 150 νέους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι όσοι εργάζονται αντιμετώπισαν αρκετές προκλήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας καθώς έφυγαν από τα γραφεία και έμειναν στο σπίτι τους. Οι κοινωνικές συναναστροφές μειώθηκαν αλλά αυξήθηκε η χρήση ηλεκτρονικών μέσων για την επικοινωνία. Το 75% των εργαζομένων νιώθει πως η πανδημία έφερε έντονη εργασιακή ανασφάλεια και το 63% νιώθει ότι έφερε μειωμένες ευκαιρίες εργασιακής εξέλιξης.

Οι περισσότεροι εργαζόμενοι έχουν περισσότερα από 3 χρόνια προϋπηρεσία και δραστηριοποιούνται κυρίως στους τομείς της Εκπαίδευσης, Μαζικής εστίασης, Πληροφορικής, Βιομηχανίας και Λιανικού εμπορίου. Οι άνεργοι έρχονται από την Εκπαίδευση, Πληροφορική, Μαζική εστίαση, Λιανικό εμπόριο, Τουρισμό και Χρηματοπιστωτικό τομέα.

Οι διαπροσωπικές (soft) και τεχνικές (hard) δεξιότητες (skills) που θα ήθελαν περισσότερο οι νέοι επαγγελματίες αφορούν κυρίως γενικές τάσεις όπως Επίλυση Προβλημάτων και Διαχείριση Έργων, παρά εξειδικευμένες κατηγορίες όπως Διαχείριση Χρηματοοικονομικών.

Πάντως ο Νομός Θεσσαλονίκης προτείνεται ως επαγγελματικός προορισμός (43%) καθώς έχει υψηλό επίπεδο ζωής, κόσμου και διασκέδασης.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων θεωρεί πως οι περισσότερες δράσεις για την επαγγελματική ενδυνάμωση των νέων επαγγελματιών στο Νομό δεν υποστηρίζονται όσο θα έπρεπε.

Αντίστοιχα το 46% των νέων θα ήθελε υποστήριξη σε ζητήματα επαγγελματικής και προσωπικής ισορροπίας και το 44% θα ήθελε περισσότερες ευκαιρίες δικτύωσης για να νιώσουν ασφάλεια και να παραμείνουν στο Νομό ως επαγγελματίες. Τέλος σχεδόν το 90% θα επένδυε μέχρι και 4 ώρες την εβδομάδα για δράσεις επαγγελματικής ενδυνάμωσης.

 

Ταυτότητα της έρευνας

Στην έρευνα συμμετείχαν 556 άτομα, κάτοικοι Θεσσαλονίκης, 25-35 ετών που είναι οικονομικά ενεργοί. Η συμμετοχή στην έρευνα έγινε διαδικτυακά και με συνεντεύξεις πρόσωπο με πρόσωπο 13 με 20 Σεπτεμβρίου 2021.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...
CITY College: Αναγορεύτηκε από το Πανεπιστήμιο York ως ευρωπαϊκό campus του βρετανικού Πανεπιστημίου στην Ευρώπη
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσημη εκδήλωση του CITY College, University of York Europe Campus με αφορμή την αναγόρευσή του από το Πανεπιστήμιο του...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: SIMONE MONGELLI – BODYTERRANEAN -THE SHOW
Ο διεθνώς αναγνωρισμένος μουσικός κρουστών, ντράμερ, body music, performer, εθνομουσικολόγος και δάσκαλος, Simone Mongelli, έρχεται με την ομάδα του στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για...
Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...