Αρχική BUSINESS ΕΟΤ: «Τα κονδύλια είναι περιορισμένα όμως επενδύουμε ''έξυπνα'' σε αποτελεσματικές δράσεις»

ΕΟΤ: «Τα κονδύλια είναι περιορισμένα όμως επενδύουμε ”έξυπνα” σε αποτελεσματικές δράσεις»

Ποιες δράσεις αναπτύσσει ο ΕΟΤ, ώστε να αντιστραφεί το κλίμα και να προσελκύσει περισσότεροι τουρίστες από το εξωτερικό;

 

Με τα περιορισμένα κονδύλια, που διαθέτει ο ΕΟΤ, υλοποιεί δράσεις που «συνομιλούν» με  την λειτουργίες του τουριστικού μάρκετινγκ. Η διαφορά με τα προηγούμενα χρόνια  έγκειται στη στόχευση ακριβείας. Λόγω της περιστολής δαπανών, επιλέγουμε συγκεκριμένες δράσεις, στη λογική του value for money. Συγκεκριμένα, περιορίσαμε τον αριθμό των εκθέσεων, στις οποίες συμμετέχουμε ανά τον κόσμο. Με κριτήρια αγοράς έχουμε επιλέξει τις εκθέσεις και έχουμε προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την ελαχιστοποίηση του κόστους. Παράλληλα, δράσεις προβολής, τις οποίες στο παρελθόν πληρώναμε, τώρα κατόπιν διαπραγμάτευσης με τους συνεργάτες του εξωτερικού τις υλοποιούμε δωρεάν ή σε συμβολικό κόστος. Αξιοποιούμε το διαδίκτυο. Έχουμε επενδύσει ένα σημαντικό ποσό σε προβολή της χώρας μέσα από μηχανές αναζήτησης όπως η Google, στην Ευρώπη, στις βασικές μας αγορές, αλλά και στην Αμερική. Παράλληλα, έχουμε εμπλουτίσει το πρόγραμμα μέσων με ψηφιακές πλατφόρμες μεγάλης κάλυψης. Σε αυτές υλοποιούμε προγράμματα χαμηλού κόστους, τα οποία στοχεύουν σε συγκεκριμένα κοινά -στόχους.

Τέλος, υλοποιούμε κοινά προγράμματα προβολής με τους σημαντικότερους για τον Ελληνικό Τουρισμό Τ.Οs, με αεροπορικές εταιρείες, έτσι ώστε με τα περιορισμένα κονδύλια, τα οποία διαθέτουμε, να έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα.

 

Οι δράσεις θέλουν και μία δαπάνη προβολής. Χρήματα υπάρχουν; Και πώς αντιμετωπίζει ο ΕΟΤ την οικονομική κατάσταση στην χώρα μας;

 

Όπως προείπα, τα κονδύλια είναι περιορισμένα σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Όμως επενδύουμε «έξυπνα» σε αποτελεσματικές δράσεις προώθησης και προβολής, σε συνεργασία με εταίρους, οι οποίοι συμμετέχουν στα προγράμματα αυτά. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες, εξασφαλίζουμε  και την προβολή μας. Ο ΕΟΤ αντιμετωπίζει την οικονομική κατάσταση της χώρας μας με ειλικρίνεια και σοβαρότητα.

 

Έχετε προχωρήσει σε κάποιες περικοπές των δράσεών σας;

 

Έχουμε περικόψει δαπάνες και όχι δράσεις. Μέσα από διαπραγματεύσεις αξιοποιούμε όλες τις ευκαιρίες και με λίγα χρήματα είμαστε παρόντες στη διεθνή τουριστική αγορά, με τον αποτελεσματικότερο δυνατό τρόπο. Το δίκτυο των Γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού έχει ενεργοποιήσει κάθε δυνατή συνεργασία και επαφή με στόχο την δημιουργία δικτύων πολλαπλασιαστών μίας θετικής εικόνας της Ελλάδας.

 

Λόγω των οικονομικών εξελίξεων στην Ελλάδα, αρκετές χώρες έχουν κόψει τις δαπάνες προβολής τους στη χώρα μας, όπως για παράδειγμα ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού. Πώς το αντιμετωπίζει αυτό ο ΕΟΤ;

 

Η οικονομική κρίση δεν αφορά μόνο στην Ελλάδα. Όλες οι χώρες έχουν προχωρήσει σε περιορισμό δαπανών και δράσεων τουριστικής προβολής, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλες τις αγορές. Ο ΕΟΤ δεν έχει τη δυνατότητα παρέμβασης στον οικονομικό σχεδιασμό άλλων εθνικών οργανισμών τουρισμού.

 

Τι μηνύματα δέχεστε από τις μεγάλες αγορές του Εξωτερικού;

 

Σε πολιτικό επίπεδο και σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγουμε από τις επαφές μας με τη διεθνή κοινότητα διαφαίνεται ότι οι αντιλήψεις κλίνουν υπέρ της Ελλάδας. Απομένει τώρα αυτή η αλλαγή κλίματος να υιοθετηθεί και από την αγορά.

 

Τι σας κάνει και είστε αισιόδοξος πως μπορεί να αντιστραφεί το κλίμα υπέρ μας;

 

Μετά από τη συμμετοχή του ΕΟΤ στην διεθνή έκθεση τουρισμού του Βερολίνου (ΙΤΒ) αναμένουμε εξελίξεις. Παρ΄ όλο που μέχρι στιγμής, η πορεία των κρατήσεων δεν είναι η αναμενόμενη, η στάση  των σημαντικών Τ.Οs  έχει διαφοροποιηθεί. Τελικά, όλη αυτή η αρνητική δημοσιότητα, των προηγούμενων μηνών, «δουλεύει» υπέρ της Ελλάδας πια. Το γεγονός ότι η Ελλάδα «στοχοποιήθηκε» επίμονα από τα διεθνή ΜΜΕ, παράλληλα γεννά αισθήματα συμπάθειας στην διεθνή κοινότητα και είναι πλέον κατανοητό ότι στο άμεσο μέλλον μπορεί να βρεθεί σε δύστοκη θέση η οποιαδήποτε χώρα μέλος της Ε.Ε.

 

Ποιο είναι για σας το καλύτερο σλόγκαν για την χώρα μας;

 

Επί σειρά ετών ο ΕΟΤ επένδυε τεράστια ποσά στον δημιουργικό σχεδιασμό των διαφημιστικών του εκστρατειών. Για την περίοδο αυτή της λιτότητας, συνειδητά επιλέξαμε κάτι απλό, άμεσο και σαφές ως  σλόγκαν  : την ηλεκτρονική διεύθυνση του portal του ΕΟΤ  www.visitgreece.gr. Με ίδια μέσα σχεδιάζουμε το δημιουργικό μας υλικό και προσπαθούμε με την εμπειρία μας να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

 


Διαβάστε την έντυπη έκδοση του ka-business.gr

Έντυπη Έκδοση του περιοδικού:

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...
Νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit: πράσινο φως για την επιτάχυνση της ανάπτυξης
Η «νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit» αποσκοπεί στη μείωση του κόστους ανάπτυξης υπερταχέων δικτύων. Η νομοθεσία, η οποία έχει ήδη συμφωνηθεί με το Συμβούλιο και...
Δικαίωμα στην επισκευή: νέοι κανόνες για πιο εύκολες και οικονομικές επισκευές
Οι νέοι κανόνες ενισχύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, ελαττώνουν τα σκουπίδια και ενισχύουν τον κλάδο των επισκευών, κάνοντάς τες ευκολότερες και πιο συμφέρουσες. Την Τρίτη...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Φωτογραφία : “Πάσχα στο Άγιον Όρος”
Η Αγιορειτική Εστία συμμετέχει στις εκδηλώσεις της «Λατρευτικής Εβδομάδας» του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την διοργάνωση της ομαδικής έκθεσης φωτογραφίας και ιερών κειμηλίων με τίτλο:...
ΜΕΒΓΑΛ: Αγάπης Έργα για την κοινωνία
Για περισσότερα από 74 χρόνια η ΜΕΒΓΑΛ φροντίζει να φέρει στο τραπέζι μας προϊόντα που είναι απαραίτητα για μία ισορροπημένη διατροφή και ενισχύουν την...
Coffee Island: Προχωρά σε σημαντική δωρεά για την εκπαίδευση των νέων νευροχειρουργών
Η ομάδα της Coffee Island, συνεχίζει, με αφοσίωση, να νοιάζεται για όλα αυτά που κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Ως αρωγός διαφόρων πρωτοβουλιών που ενισχύουν την...