Αρχική BUSINESS AstraZeneca: Η Ουάσινγκτον επενδύει σε μια θεραπεία κατά του κορωνοϊού

AstraZeneca: Η Ουάσινγκτον επενδύει σε μια θεραπεία κατά του κορωνοϊού

Η αμερικανική κυβέρνηση επένδυσε σχεδόν μισό δισεκατομμύριο δολάρια στην ανάπτυξη και τη διανομή σε μεγάλη κλίμακα μιας θεραπείας κατά της Covid-19 του βρετανικού εργαστηρίου AstraZeneca, η οποία βρίσκεται σε προχωρημένη φάση κλινικών δοκιμών, ανέφερε σε σημερινή ανακοίνωσή της η γιγάντια φαρμακευτική εταιρεία.

Με μια επένδυση 486 εκατ. δολαρίων, η αμερικανική κυβέρνηση θα συμβάλει στην ανάπτυξη και τη διανομή 100.000 δόσεων μέχρι το τέλος του 2020 και μπορεί να αποκτήσει άλλο ένα εκατομμύριο το 2021, διευκρίνισε.

«Οι δοκιμές της φάσης 3 του συνδυασμού αντισωμάτων AZD7442 προχωρούν γρήγορα», προσθέτει η εταιρεία.

Σε δύο δοκιμές, που θα πραγματοποιηθούν «στις Ηνωμένες Πολιτείες και αλλού», θα «συμμετάσχουν 6.000 ενήλικοι για την πρόληψη της Covid-19 και επιπλέον δοκιμές σε περίπου 4.000 ενηλικους θα αφορούν τη θεραπεία μολύνσεων» από τον νέο κορονοϊό, εξηγεί.

Ο φαρμακευτικός όμιλος, ο οποίος αναπτύσσει παράλληλα με το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης ένα «υποψήφιο εμβόλιο», που θεωρείται ένα από τα πιο υποσχόμενα, είχε ανακοινώσει στα τέλη Αυγούστου πως άρχισε τις δοκιμές της φάσης 1 για το φάρμακό της AZD7442, που ήταν ήδη χρηματοδοτημένες με 25 εκατ. δολάρια από την αμερικανική κυβέρνηση.

Το φάρμακο AZD7442 είναι ένας συνδυασμός δύο αντισωμάτων μακράς διαρκείας που προέρχονται από ασθενείς που ανέρρωσαν από την Covid-19, ανακαλύφθηκαν από το αμερικανικό ιατρικό κέντρο του πανεπιστημίου Βάντερμπιλτ και για τα οποία η AstraZeneca πήρε άδεια τον Ιούνιο.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...