Αρχική BUSINESS Νέα AEGEAN: Νέο Business Lounge στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

AEGEAN: Νέο Business Lounge στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, άνοιξε τις πόρτες του στο επιβατικό κοινό το νέο,  ολοκαίνουργιο Business Lounge της AEGEAN στο Διεθνές Αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, εμπλουτίζοντας ακόμη περισσότερο την ταξιδιωτική εμπειρία μέσα από ένα χώρο υψηλής αισθητικής και άνεσης, αντάξιο της πόλης και του αναβαθμισμένου αεροδρομίου.

Εμπνευσμένο από τη λιτή, γλυπτική παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Ελλάδας και υπερδιπλάσιο του προηγούμενου (άνω των 500 τ.μ.) το νέο Lounge στη Θεσσαλονίκη ενσωματώνει πρώτο τη νέα εταιρική ταυτότητα της AEGEAN, συμβαδίζει με την τεχνολογία αιχμής των νέων αεροσκαφών A320neo και A321neo που έχουν ήδη ενταχθεί στο στόλο της και προδιαγράφει τη νέα εποχή της εταιρείας για ακόμη περισσότερες, καινοτομικές και αναβαθμισμένες υπηρεσίες για τον επιβάτη.

Οι καμπύλες μορφές που κυριαρχούν σε συνδυασμό με τα υλικά υψηλής ποιότητας όπως το μάρμαρο, το μωσαϊκό, το γυαλί και το ξύλο δημιουργούν ένα σύγχρονο και μοντέρνο χώρο που εστιάζει αποκλειστικά στην άνεση και τη φιλοξενία, ενώ η ειδική πύλη μέσα στο lounge εξασφαλίζει την απευθείας επιβίβαση στο αεροσκάφος.

Ταυτόχρονα το νέο lounge της AEGEAN στη Θεσσαλονίκη αποτελεί μια πλατφόρμα εξοικείωσης των επιβατών της εταιρείας και του δικτύου εταιρειών της μεγαλύτερης αεροπορικής συμμαχίας, Star Alliance, με τα τοπικά προϊόντα της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας, καθώς τα μενού που προσφέρονται περιλαμβάνουν τοπικά προϊόντα ή πρώτες ύλες που προέρχονται από παραγωγούς και επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής. Συγχρόνως η AEGΕAN θα καλωσορίζει τους επιβάτες με επιλεγμένα τοπικά κεράσματα, προϊόντα, κρασιά και ποτά από εκλεκτούς παραγωγούς της Βόρειας Ελλάδας.

Με αφετηρία τη βάση της στο αναβαθμισμένο αεροδρόμιο «Μακεδονία» στη  Θεσσαλονίκη, η AEGEAN συνεχίζει να εξελίσσεται με επίκεντρο τις ανάγκες των επιβατών της και να αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία εμπλουτίζοντας παράλληλα το τουριστικό προϊόν της πόλης.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...
CITY College: Αναγορεύτηκε από το Πανεπιστήμιο York ως ευρωπαϊκό campus του βρετανικού Πανεπιστημίου στην Ευρώπη
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσημη εκδήλωση του CITY College, University of York Europe Campus με αφορμή την αναγόρευσή του από το Πανεπιστήμιο του...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: SIMONE MONGELLI – BODYTERRANEAN -THE SHOW
Ο διεθνώς αναγνωρισμένος μουσικός κρουστών, ντράμερ, body music, performer, εθνομουσικολόγος και δάσκαλος, Simone Mongelli, έρχεται με την ομάδα του στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για...
Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...